Hemmets förbannelse

 Gårdagen avslutade jag med att plocka ur diskmaskinen och
kom såklart att tänka på förbannelsen som vilar över husets
diskare.   Varje gång som man plockar ut de skinande rena
tallrikarna och kastrullerna så dyker det alltid upp något som
man inte har en aning om vad det är eller var den hör hemma.
Det roliga med gårdagens omgång är att det dök upp hela
fem saker som jag inte visste var jag skulle göra av,  varav två
saker som jag inte ens kunde gissa mig till vad de skulle
kunna tänkas användas till.

Varje dag är fylld med nya spännande upplevelser

Kommentarer
Postat av: Pär

Alltid lika spännande att hitta konstiga saker när man plockar ur diskmaskinen! ;)

Postat av: Lovisa

Var glad att ni har en diskmaskin! Vårat diskberg växer tills det inte finns något rent att äta på eller äta med. Då kanske någon diskar..

2007-11-03 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback