Lat?

 Om det finns någonting som jag är bäst på av alla på hela
kompaniet så är det att undvika arbete.  Dagen än så länge har
jag spenderat med Snokis och sorterat kartonger med diverse
innehåll.  Vi tar raster när vi känner för det  och gör inget som är
för ansträngande.   Vi kommer fortsätta ett litet tag på
eftermiddagen och till kvällen kommer vi att ha orienteringstävling
som förmodligen inte kommer bli allt för svår.

Angående ett tidigare inlägg om att jag skulle få försvaret att
betala mitt gymkort så fick jag ett nej igår kväll.  Jag ringde då till
värnpliktsrådet i Skövde och de sa att adjutanten gjort fel och att
jag har rätt att få det betalt.  Jag gick raka vägen till adjutantens
rum men han hade gått hem och idag är han sjuk.  Hmm.  Jag
tänker inte ge mig i första taget.

Imorse så lämnade vi tillbaka största delen av alla saker i skåpet
också.  Känns bra.  Nu ser man i alla fall den innersta väggen i
skåpet.


Kommentarer
Postat av: Pär

Du är utmanad! Kolla min blogg för mer information... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback