Sid slår till

 Håller på och fyller i och kopierar en massa papper och kvitton
för att se till att försvaret betalar mitt gymkort.  Men blanketterna
är inte helt lätta att förstå sig på.   Punkter som personnummer,
för- och efternamn och bostadstelefon klara jag av att fylla i
själv, men "anledning till ersättning" är lite knepigare.
Ska jag vara ärlig och skriva att jag bara passar på att göra det
för att det är gratis eller ska jag ljuga ihop en historia som ökar
mina chanser att få ut pengarna?
Det lutar åt det sistnämnda men då återstår ju problemet   vad
jag ska skriva.

Jag har det inte lätt jag...

Kommentarer
Postat av: Pär

Skriv något i stil med att du måste ha detta bidrag till ett gymkort för att kunna bygga upp din kropp och på så sätt bättre försvara fäderslandet mot den elaka ryssen och övriga fiender... ;)

Postat av: Lovisa

Var ärlig och se vad som händer.. :)
Fast då måste du berätta sen hur det gick...
Kram

2007-11-02 @ 09:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback