Slutövning

 Då har det blivit dags för slutövning för de flesta soldater vid
Hans Majestät Konungens eget Livgarde.  Känner mig inte det
minsta taggad.  Faktum är att jag till och med känner mig
deprimerad(!)   Vad det beror på vet jag inte, men hela dagen
igår så känndes det som om jag bara gick omkring och var sur
och jag hade svårt att både äta och skratta,  vilket jag ju annars
brukar vara ganska bra på. Har inte sovit många timmar i helgen
heller och det blev alldeles för få i natt också trots att jag la mig
tidigt.    Men det konstigaste av allt är att jag trots lite sömn inte
är trött, utan snarare hängig.   Hoppas att det blir bättre snart för
jag gillar inte att vara deprimerad.

 Vi sticker som sagt ut på slutövning nu så nästa inlägg borde
bli nån gång på måndagen, om jag får tid och orkar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blir du gladare om jag skickar en kram?

2007-11-05 @ 16:14:56
Postat av: Ellinor

Hoppas det gick bra iaf! Deppiga dagar är ingen hit...har upplevt en sådan själv idag- hoppas på en bättre morgondag helt enkelt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback