Vad ska man träna?

 Är i full färd med att ge mig av till gymmet, men jag har tänkt
på en sak ett tag nu och vill gärna att du hjälper mig att gå till
botten med problemet.

Vilken muskel är snyggast?   Vad ska jag lägga fokus på?

Att ha magrutor är ju alltid populärt, speciellt på stranden en
varm somardag, men är rutorna verkligen snyggast?
Personligen så kör jag aldrig bänkpress då den muskeln är
ganska oanvändbar förutom när man kör just bänkpress, men
det är ju å andra sidan väldigt snyggt med vältränade
bröstmuskler.
Vad det gäller armarna så tycker jag att triceps muskeln är
snyggare än biceps muskeln, men jag vet inte om så många
håller med.

Min röst faller i alla fall på triceps muskeln.   Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback