20!

Ja då har det alltså hänt  och födelseögnblicket firade jag i en bil mellan Spraxya och Bäsna lyssnandes till "Elvis bästa låt" Suspicious minds   eller hur det nu stavas

För er som inte fyllt ännu så kan jag berätta att det är en dag som man inte behöver bli gå hungrig igenom.  Minns inte när jag fick så myclet mat senast.

Festen då?   Jo det blev ganska mcket folk trots alla återbud  och en aningen missfärgad bål som vi försökte rädda med grön karamellfärg.   Say no more...

Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från festen då kameran är stendöd, men jag lovar att det kommer såsmåningom  (har alltid undrat om det verkligen bara är ett ord, men jag tror inte att   småning   klassas som ett ord så...).

Jag kommer med fler inlägg snart hoppas jag så håll öronen öppna!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

GRATTIS!!! 20 år är en rejäl milstolpe. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback