86pm

Idag är det 86 pinnar kvar tills 6:e kompaniet muckar från lumpen.
Efter det så har jag tillsammans med omkring 6000 andra tänkt åka ner till Kosovo  (men bara ca 150 kommer att bli antagna)  och göra en insats för freden.
Jag var på intervju här om dagen och dom sa att dom väldigt gärna ville ha med mig ner   så det låter ju lovande. Sen följde en ganska lång frågestund där jag skulle sätta mig in i olika cenarion och förklara hur jag tror att jag skulle agera och varför jag skulle göra så.       Jag är dock inte riktigt säker på om jag svarade som dom hade hoppats och är lite orolig över hur det kommer att gå.    Får svar om ett par veckor och jag är redan lite nevös.
Vad ska jag ta mig till om jag inte får åka ner?       Jag är sugen på att åka ut och resa igen  och det kommer jag nog att göra oavsett om det blir Kosovo eller inte.   Jag skulle vilja se USA och göra en liknande resa som den i Australien om jag bara hittar en respartner.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Om du inte blir antagen och åker ner till Kosovo får du hänga med mig och Johanna Söderberg till Asien! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback