Halta hönan hoppar vidare

Som så många gånger förr så får jag skylla mig själv när jag inte
tänker efter före.   Det som hände var att familjen skulle åka österut
i går morse för att hälsa på systern med familj.   Då jag vaknade
relativt tidigt i förhållande till resterande här hemma så tänkte jag
att jag skulle hinna med att ta en löprunda innan det bar iväg.
Sagt och gjort  och när jag kom tillbaka så var det bara att ta en
snabb dusch och trycka in sig i bilen   och så bar det iväg.

Det var faktiskt över en vecka sen jag var ute och sprang senast
och att direkt efteråt sätta sig i en bil med dubbelvikta knän i tre
timmar var kanske inte det klyftigaste jag gjort i mitt liv och det var
nära att jag blev kvar i bilen när vi väl var framme.

Men, men  det sägs ju att man lär sig av ina misstag  så jag får väl
se det positivt och idag är jag faktiskt bättre i knät, men idag blir
det ingen löpning för mig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för varmt mottagande:)
Löpning innan bilresa- ett utmärkt sätt att pröva sina gränser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback