problem, som vanligt

 Har planerat att rensa hårddisken från allt skit som den har samlat
på sig genom åren,  men det finns trots allt lite grejer som jag
skulle känna vällust om jag kunde ha kvar.
Så här tio CD-R skivor senare så är kännslan som nött sig fast
innom mig snarare vrede än vällust.  Bilderna vill liksom inte ta sig
samman och hoppa tillbaka till datorn igen trots att dom så snällt
kunda kliva på den lilla snurrande skivan.

Nej, nej. Jag har naturligtvis inte raderat hårddisken än så alla
bilder och filmer finns fortfarande kvar i dumburken, men, hur ska
jag uttrycka mig,  pulsen ökar ändå en aning när det inte går som
jag vill.
Vem vet?  Det kanske jag som gör fel. Jag har glömt att trycka in
nån obligatorisk kod nånstans och därför så funkar det inte.

Hoppa bara att jag får bukt på problemet snart för det håller på
att göra mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback