Röstat

Så här såg listan ut som jag skickade in.    tror jag i alla fall:

1.   Gimme Some Lovin - Spencer Davis Group
2.   In The Ghetto - Elvis Presley
3.   Stand By Me - Ben E King
4.   She's Living Home - The Beatles
5.   I Want You - Bob Dylan
6.   Looking Out My Backdoor - Creedence Clearwater Revival
7.   Up Around The Bend - Creedence Clearwater Revival
8.   Burnin' Love - Elvis Presley
9.   Down On The Corner - Creedence Clearwater Revival
10. Help! - The Beatles

Jag kan inte lova att   Sound Of Silence   med Simon and Garfunkel inte var med, men jag tror att den var så här.  Kom ihåg att rösta du också. Det är inte alla länder där man kan rösta.  Det är inte bara en rättighet utan även en skylldighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback