Tandborstproblem

 Jag har på senare tid  lagt märke till att jag när jag borstar tänderna
alltid konstant andas in lite grann.
Till en början så tänker jag intepå det, men efter ett tag, när mina
lungor börjar bli fyllda till bristningsgränsen vilket är ganska exakt
5.95 liter, så får jag en obehaglig kännsla som om jag inte kan andas
och brukar då sluta borsta och andas då ut automatiskt. Jag tänker
inte mer på det utan borstar vidare som om ingenting hade hänt och
samma cenario utspelas igen ända tills jag helt enkelt inte orkar
borsta mer.

Måste bara tillägga att journalistjäveln ska försöka ändra livsstil och
leva ett friskare liv, men blev förkyld redan första dagen.
Hysteriskt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback