Utgång i Stockholm

Brita och Bönan,   det kan hända att jag iblamd också kallar honom Mr. D,   precis gett sig av för att se Pablo Fransico på Kina teatern.  Jag är såklart lite avis  men jag och Julien ska ut och göra staden istället.  Vet inte vart vi tar vägen än, men jag känner på mig att det blir bra.   Vi har för tillfället ungefär en hal liter jägermaister som nog är slut innan vi ger oss av.
Det är kul att vara med Australiensare igen.  Jag gillar dialekten och dom är oftast väldigtb trevliga att umgås med, speciellt med tanke på att Julien är riktigt rolig. Han har ett kort på sig själv  taget i bar underkropp i varje land han besökt  förutom Danmark  och han lyckas altid hamna i knepiga situationer.

Läge för en minnesvärd kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback