Inför Kosovo

 Jag har försökt att skriva ner en lista på saker som jag ska ha
med mig och saker som jag ska fixa innan jag åker ner och än
så länge så ser den hut så här:

  • Jongleringsbollar
  • Skäggtrimmer
  • Se till att mobilen går att använda där nere
  • Beställa lite grejer från gymgrossisten
  • Fysikbok, formelsamling, miniräknare
  • Vatenkokare
  • Bok
  • Innebandyklubba
  • Skriva mitt testamente
  • Träningshandskar
  • Pass
  • KFOR legg
  • ID-bricka

 Några av sakerna har jag redan fixat men det stora problemet
är nog hur jag ska få med mig allt...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det jag reagerade på var "skriva mitt testamente"..
Var försiktig där borta!

2008-04-04 @ 19:11:13
Postat av: Helmersson

Håller med Lovisa, satte nästan hjärtat i halsgropen när jag läste "testamente".. Träffade Rasmus på stan idag, han såg pigg och glad ut, var taggad att åka ner! Hoppas att allt kommer gå bra för er, att det flyter på utan några oroligheter. Jag kommer tänka på er ofta, minst en gång i timmen! :) Lova att va rädd om dig (och Max! :p)

Lycka till Sönnert! STOR KRAM!

Postat av: gadde

lycka till sönnert,ta hand om dej! och hör av dej!!

2008-04-04 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback