Lågt stridsvärde

 Jag har haft nattpasset, 22.00-07.00, hela veckan, hjälpt till
med patrullering och annat på dagarna då det behövts och
bara ätit ett mål mat per dag. Nu gör jag det sista nattpasset på
en dryg månad och det enda som håller mig vid liv är de
kokpiösa mängder kaffe som måste intas för att jag inte ska
hamna i ett komalikt tillstånd.
Även imorn kommer jag bara att få i mig mat en gång, om det
inte händer något så att jag måste avstå även det energiintaget,
och för att strö salt i såren så har min sovtid på förmiddagen
stryks då det dykt upp lite grejer som måste göras.

Men, men. Brist på mat och sömn har väl ingen dött av.      Eller?

Kommentarer
Postat av: Helmersson

Usch då, låter jobbigt! nästan GSU-varning på det!

Postat av: Kn N

Det låter inte bra sönnert, se till att sköta din kosthållning så att du inte bränner ut dig

2008-04-27 @ 13:48:21
Postat av: gadde

usch då! men det där fixar du allt!!

2008-04-27 @ 21:33:58
URL: http://nitsirken.blogspot.com
Postat av: mamma

Hoppaas att du mat och sömn så att du kommer i kapp snart igen.Själv drar jag ner till friskis och svettis snart.Va rädd om dej. Många kramar

2008-04-28 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback