En helg i Oslo

Jag var i Norge i helgen och hälsade på min norrländske lumparkompis och hans flickvän
i Oslo. Han var sig lik och det var en riktigt trevlig helg med bland annat vandring på
Karl-Johan och ett besök vid hoppbacken i Holmenkollen. Vi såg också vaktavlösningen vid
slottet och jag lyckades filma en vakt som halkade:)     Hysteriskt kul!

image126
                               Det lyckliga paret på Karl-Johan  med slottet i bakgrunden
image127

image128
                      De två vännerna poserar framför hoppbacken i Holmenkollen

Kommentarer
Postat av: Anna

Nja, kanske inte, men jag är då förjävla bra på det! Tydligen.. Kanske är brodering mitt kall här i livet? Haha, vem vet?

Fast jag hoppas på någonting lite mer tilltalande och intressant..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback