Onödiga veckan

 Förra veckan var som sagt inte direkt genomtänkt, men vi
gjorde det bästa av situationen och övade lite strid i
bebyggelse vilket var riktigt kul.  Extra kul var det med tanke
på att det nu bara är motiverade soldater och inte som i
lumpen då många bara längtade därifrån och inte brydde
sig så mycket om att göra bra ifrån sig.

Då jag inte får skriva allt för mycket om vår kommande
verksamhet så kommer jag förmodligen bara att skriva om
saker som vi gjort,  men jag har en känsla av att nästa vecka
kommer vara den jobbigaste sen slutövningen i lumpen
trots att det är en kort vecka.

Kommentarer
Postat av: Helmersson

Svar: Ja, min kompis Karin påstod att Aorta (stora kroppspulsådern) endast fanns i hjärtat när den i själva verket går igenom hela kroppen, stora kroppspulsådern liksom! haha.

Postat av: Helmersson

Svar: Ja, min kompis Karin påstod att Aorta (stora kroppspulsådern) endast fanns i hjärtat när den i själva verket går igenom hela kroppen, stora kroppspulsådern liksom! haha.

2008-03-15 @ 12:51:12
URL: http://saraspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback