Allvarligt sjuk eller skojfrisk

 Sitter och lyssnar på Beatles skivan  Rubber Soul  nu på
morgonkvisten. Allt är som vanligt trots nattens händelser, men
man blir väl aldrig klok på Kosovo  hur länge man än är här.

 Jag har gått och fått konstiga utslag på armarna mitt i en tung
träningsperiod och har fått fysförbud till vidare. Det började med
att jag hade ett otäkt sår på vänster arm, men jag tänkte inte så
mycket på det förrän det började dyka upp likadana sår på fler
ställen på armar och händer. Jag gick och kollade upp det men
det verkar inte vara någon större fara.  Det är nog bara något
tillfälligt och inget att oroa sig föver. Kanske en infektion, men inte
värre än så. Det skulle ju kunna vara nån helt ny sjukdom som
det inte finns något bot för. Jag håller kanske på att ruttna innifrån,
eller kanske jag har fått värsta graden av hudcanser, Aids, ALS,
malaria eller spetälska!

Kommentarer
Postat av: linda

jo precis men så är det ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback