Månadens låt maj - 08

 Den senaste tiden har jag lyssnat på väldigt många olika låtar så det finns
ingen som är speciell för just den här månaden. Vinnarlåten i Schlager-EM
borde ju ligga bra till  men jag har faktiskt inte ens hört den än(!)   Det blir
istället den låt som jag lyssnat mest på den här månade och det är
American Pie  av Don McLean.  Tyvärr så känner många till den som en av
Madonnas  hits för några år sedan, men den är alltså skriven av Don
McLeane och jag tror inte att det är någon av mina blogg-besökare som
faktiskt vet vad den handlar om  men varje ord är väl valt sången igenom.
Se, lyssna och njut...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har inte heller hört den än faktiskt... Skönt att det ordnade sig med postis! Klart att ingen glömmer dig när du är borta! Ha en bra dag!

Postat av: Pär

Jag vet exakt vad den handlar om. Vår musiklärare i gymnasiet höll en 60 minuters föreläsning om vad varenda textrad handlade om! Har du också snappat upp det?

2008-06-01 @ 12:15:01
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: linda

okejokej, inte kul ..

2008-06-01 @ 13:22:37
URL: http://lqnda.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej!

Vi har inte glömt dej men du har kanske glömt oss. Tänker ofta på dej. Vi har kanonväder. Är mycket på gång på jobbet. Många kramar. På torsdag tar både Markus och Malin studenten. Kram igen.

2008-06-02 @ 15:09:29
Postat av: Ellinor

Tänkte eg kommentera på inlägget ovan, men det gick inte... Hur som helst så låter det härligt - att läsa böcker kan ibland vara ett underbart sätt att antingen bara fly verkligheten för en stund, eller tillägna sig nya och ovärderliga tankar kring precis vad som helst... Mig ger det ofta tankar jag inte skulle få uppleva på annat vis.

2008-06-03 @ 23:06:54
URL: http://mariaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback