Oförtjänad baksmälla

 Det var fest i Falun igår. I stort sett alla dalmasar från kompaniet var där
plus några till och det var riktigt trevligt. Naturligtvis så spårade det fram mot
småtimmarna, men det var ju ingen skräll direkt. Det mina tankar så här
dagen efter för mig till är dock varför jag mår så dåligt?  Vad jag vill minnas så
drack jag inte speciellt mycket  men å andra sidan så var det ju ett bra tag sen
jag drack också.   Jag ska försöka att hålla nere alkoholkonsumtionen den
närmaste tiden och se om det blir bättre dagen efter-dagar. Jag hoppas det i
alla fall...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fyllo... ;) Fast hade man kul kvällen innan, så överlever man en bakfylla.. :P

2008-11-03 @ 09:30:06
Postat av: Helmersson

hehe. Synden straffar sig lile vän! :) Välkommen hit 28/11 så ska vi parta järnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback