Inte långt kvar

 Den 15:e januari 2007 ryckte jag in i lumpen och sedan dess har det
blivit ganska få dagar som min frukansvärt vältränade kropp (om jag får
säga det själv) inte har klätts i gröna kläder.



Den 30:oktober i år åker jag från Gardet till Borlänge
för att börja ett nytt liv.
Det är naturligtvis oerhört tråkigt, men innerst inne så vet jag också att det
är precis det jag vill. Det militära livet passar mig utmärkt och jag är oerhört
glad att jag har tagit vara på det så som jag har gjort. Man har utsats för
många prövningar och gång på gång så har man fått bevisa för sig själv
att man klarar av mer än vad man tror.


Men nu börjar det alltså bli dags att runda av alltihop. Till skillnad från studenten
då man hade de flesta klasskamrater i sin närhet efteråt och sprang på dom
stup i kvarten på stan så kommer nu alla att försvinna iväg runt om i landet
och det kommer att bli betydligt svårare att hålla kontakten.
Tur att nästan alla har Facebook;)


Kommentarer
Postat av: marie

Det blir bra lillebror!

Gott att få hem dig, men lund?????

2008-10-03 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback