Sweconcup mästare!

 Jajamen!  Dragon Annihilation Forse Woriors  stod emot trycket och vann den
pestigefyllda innebandyturneringen. Vi vann inte bara finalen utan också
samtliga matcher i hela turneringen. Som fysansvarig på plutonen så tar jag
naturligtvis åt mig en stor del av äran.  Prisutdelare var heller inte vem som
helst utan självaste kontingentchefen.
Mycket stolta är vi och jag hade tänkt lägga upp en bild på det vinnande laget
strax efter slutsignalen men tyvärrr så har jag inte fått tillgång till bilderna ännu. 
Dom hamnar väl på Facebook såsmåningom...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen man får gratulera till vinsten..

Haha nu är jag med på Maries blogg så nu saknar dom inte bara dig :)

Hoppas allt är bra,

kram

Postat av: mamma

Bra jobbat och ett stort grattis. Kramar i mängder

2008-10-22 @ 16:32:02
Postat av: Lovisa

Grattis..eller? hur många lag var det? (Min syster tjatar fortfarande om guldet i DM i orientering för 10-åringar, de var två startande varav den andra bröt,men systern är väldigt stolt över segern ändå..ska nämnas att det var 18 år sen!)så frågan är, hur många lag var det? ;)

2008-10-23 @ 09:47:04
Postat av: Anna

Nja, dom 2 första har min pojkvän tagit och den med mig och Bonzo har mamma tagit. Dom andra 2 (soffbilden och när han är ute i snön) har jag tagit.



Grattis till vinsten! :)

2008-10-23 @ 15:48:34
URL: http://annnap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback