The end of an era

 Måndagen innan jag åkte hem på leave så flyttade jag ur min barrack där jag bott de
senaste sex månaderna. Extra tråkigt var det med tanke på att jag var tvugnen att ta
ner min  Wall of Fame.  Så här blev den kompletta väggen tillslut.



De brev som kommer att komma de sista dagarna kommer att förvaras i en pärm och
tas med hem såsmåningom dom också. Frågan är bara vad jag ska göra med dom.
Jag tänker inte slänga något men det är ju synd om de bara blir liggandes där hemma
i nån byrålåda.


Kommentarer
Postat av: Anna

Njää, jag är då inget Elmanderfan. Han var bra en gång i tiden, men det var lääääääänge sedan ;) Nu är han ett medelmåttigt träben. Haha, inte är jag elak! Nej, nej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback