Ung och mustachlös

 Rycktet sprider sig som en löpeld att jag har rakat av mig mustachen
och idag kom första bakslaget. Jag skulle helt oskylldigt köpa ett par öl
på systemet och när jag skulle betala så frågar kassörskan hur gammal
jag är.  Hur gammal jag är!!!  Jag blev alldeles paff och efter ett par
sekunder så lyckas jag få ur mig att jag är 21. Kassörskan log lite grann
och hennes blick antydde på att det nog var bäst för mig att plocka fram
körkortet och bevisa det. Det är väl bara att vänja sig  för just nu har jag
inga planer på att spara ut mustachen igen.


Kommentarer
Postat av: marie

Minsann! Där ser man! Lite ovant kan jag tänka.

Stor kram!

2008-11-01 @ 00:36:06
Postat av: Anna

Haha, jag vet den är bäst! :) Älskar Filip och Fredrik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback