Ett steg frammåt

 Då har jag sök utbildningar igen. Det ultimata vore om jag kunde jobba
mellan januari-augusti och sen börja plugga i Uppsala till våren, men
ifall jag inte lyckas få jobb så sökte jag lite grejer för säkerhets skull. Om
jag ska vara ärlig så tror jag inte att det spelar så stor roll vart jag hamnar.
När jag väl kommit igång så kommer jag att trivas, så har det alltid varit,
men det visar sig.
Här är min anmälan:

  • Naturvetenskapligt kandidatprogram, Fysik
  • Introduktionskurs i meteorologi
  • Fysik i vardagen
  • Geovetenskap - planeten jorden
  • Mot materiens inre - från kvasar till kvark
  • Vattnet, klimatet och atmosfären
  • Upptäckter i vårt planetsystem
  • Nedslag i modern fysik med astrofysik
  • Orienteringskurs i astronomi

 Endast det första allternativet är i Lund, resten i Uppsala. Jag tänkte att
i fall jag kommer på andra tankar så kan jag ju läsa nån kurs i Uppsala
till våren i väntan på att programmet till hösten ska börja. Sen ska jag söka
till ytterligare en mission, den här gången i Afghanistan, men den åker jag
nog bara på om jag kommer på helt andra tankar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Min pojkvän är från England så jag ska dit och bo, jobba och leva helt enkelt :) Måste säga att du har ett jäkligt bra schema framför dig ;)

Postat av: Lovisa

Stanna i Sverige! så kan du ju tala om vad som står på lappen som följde med brevet ;)

2008-10-13 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback