Repmånad

  Internet har varit nere de senaste dagarna så bloggandet har blivit lidande.
I och för sig så har det väl inte hänt så mycket heller, men en sak är värd att
blogga om.
Det var nämnligen filmvisning på storbildsTV på campen här om dagen och
det som visades var passande nog Repmånad. En film som bjuder på många
minnesvärda citat:
Larsson kan inte reglementet.
Det är ju ständig nattpermis.
Hörbarhet nolla. Klart slut.
Larsson, du har fångat kocken.
Jonsson har inget körkort!

och många fler. Det jag inte kan låta bli att tänka på är vad de som inte gjort
lumpen tycker om den filmen. De som inte förstår. Visst, ni kan säkert skratta åt
skämten och allt som händer men ni vet inte vad det innebär. Jag ger mig inte
ens in på att försöka förklara det, men jag är övertygad om att det inte är några
som tycker att den är roligare än de som har gjort lumpen.



Kommentarer
Postat av: Helmersson

Jag har inte sett den! Borde jag se den?

"Hur man gör pojkar av män"

URSÄKTA. BRUDARNA DÅ?!

Postat av: gadde

men what the fuck. BRUDARNA DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-21 @ 21:38:16
URL: http://nitsirken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback