Enkelt men osäkert

 Från början så hade jag tre olika alternativ till vilket program jag skulle
plugga nu till våren. Fysikprogrammet i Uppsala, fysikprogrammet i
Lund eller meteorologiprogrammet i Uppsala. Fysik i Uppsala låg bäst
till och jag hade väl mer eller mindre bestämt mig för att läsa det då jag
fick reda på att de bara tar in på hösten. Två allternativ kvar alltså. Då jag
efter mycket övervägande insåg att det började luta åt
meteorlogiprogrammet så visar det sig att även de bara har
intagningsperiod på hösten.
Nu återstår alltså bara fysik i Lund  och trots att det inte är så svårt att
välja när man bara har ett allternativ så är det nått som inte känns helt
rätt.   Kan bara inte sätta fingret på vad...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det ligger i Skåne...

2008-09-28 @ 15:22:41
Postat av: gadde

du kanske ska vänta till höst och plugga det du verkligen vill?

Postat av: marie

NEEEEJ!!!!!!!!

Hallå???

Det finns bara en stad,

UPPSALA!!!!!!!!!!





2008-09-28 @ 21:33:48
Postat av: marie

NEEEEJ!!!!!!!!

Hallå???

Det finns bara en stad,

UPPSALA!!!!!!!!!!





2008-09-28 @ 21:34:52
Postat av: Pär

Vad som är fel? En differens på sisådär 65 mil...

2008-09-29 @ 23:09:04
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Marrelimarran

Regnet? Språket? Avståndet?

Nä, allvarligt. Ta fram pianot och vänta till hösten om Uppsala är lättare att sätta fingret på.

2008-09-30 @ 21:01:48
URL: http://levelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback