Blickar framåt

 Här om dagen tog jag ytterligare ett steg i livets långa vandring. Jag sökte nämligen till fysikprogrammet i Uppsala med början till hösten. Jag känner mig väl ganska säker på att komma in men jag sökte även ett par liknande program i Stockholm och Lund bara för att vara säker på att ha nånstans att läsa i höst.  När det väl var dags att söka så var det inget svårt val. Den stora frågan är snarare om jag verkligen  vill  plugga. Enda sättet att ta reda på det är att börja  sen får vi se. Det får bära eller brista. Något som jag däremot är helt säker på är att om jag inte skulle försöka så skulle jag gräma mig över det resten av livet.

Några tillägg från systrarna på valet av studentort?

Kommentarer
Postat av: Anneli

LUND!!!

Postat av: marie

"Här är gudagott att vara.

O, vad livet dock är skönt!

Hör vad fröjd från fåglars skara,

se, vad gräset lyser grönt!

Humlan surrar, fjäriln prålar,

lärkan slår i skyn sin drill.

Och ur nektarfyllda skålar

dricka oss små blommor till."

Gunnar Wennerberg



Hurra!!!!

2009-04-12 @ 21:21:16
Postat av: Johanna

Jag hamnar nog i Malmö..

2009-04-13 @ 23:37:15
URL: http://nocontrol.blogg.se/
Postat av: Helmersson

Uppsala blir nor riktigt bra! Då kan vi hälsa på varandra ofta! ;D

2009-04-14 @ 15:32:29
URL: http://saraspalats.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja du kan komma och hälsa på och vi delar vårdnaden av dig här nere vid mälaren.

2009-04-18 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback