Det börjar dra ihop sig

 Snart är det dags för flytt. På Söndag åker jag till Uppsala och ställer
förhoppningsvis ner väskorna i ett litet rum i Sävja. Jag var där och
kikade på rummet här om dagen och även om det var väldigt litet så
kändes det väldigt bra. Killen som har lägenheten ska höra av sig nån
gång i helgen oavsett om jag får det eller inte och för säkerhets skull så
har jag mailat på ytterligare två lyor. Jag har även skrivit in mig på v-dalas
nation som har ett par rum till uthyrning och om det skiter sig riktigt
ordentligt så har min lilla storasyster lovat att jag kan få bo hos henne ute
i Björklinge en vecka tills jag fått något eget.
Jag håller i alla fal tummarna på rummet i Sävja som ligger söder om
Uppsala med ca fem-sex km till skolan med goda bussförbindelser. Det
kändes som sagt väldigt positivt när jag var där och förhoppningsvis så
ringer han idag och säger att jag får rummet.
Jag kommer inte lämna mobilen en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback