iMac

 Blev stolt ägare av en iMac igår. Upptäckte dock att den bara hade fyra
USB uttag trots att det både i butiken och på hemsidan stod att den hade
sex. Jag frågade naturligtvis hur detta kunde komma sig och säljaren
trodde att det var fel visningsobjekt som var framme. Väl hemma så visar
det sig att jag fått hem en iMac med bara fyra USB uttag i alla fall och
ringer naturligtvis för att höra vad det är frågan om. Efter ett antal
vidarekopplingar så får jag prata med en säljare som kollar upp det hela
mot informationen som butiken får från Apple och där står att det bara ska
finnas fyra stycken. Jag,  som anser att jag har betalat för sex uttag,  blir
rekommenderad att ta med mig apparaten och kvittot till butiken igen för att
se om jag kan få någon ersättning. På vägen dit så fantiserar jag lite om hur
stor ersättning jag kommer få men väl framme så visar det sig att det inte är
något fel. Det sitter nämligen två uttag i tangentbordet också.
Det märkliga är att ingen som jag pratade med i butiken, på kundservicen
eller där man hämtar ut produkterna hade en aning om att så var fallet.
Nu återstår bara att fixa officepaketet och internet innan jag flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback