Näst sista kvällen hemma

 Vi blev ett gäng som samlades och spelade spel igårkväll. Måste erkänna
att jag på dom två första omgångarna av "Vem vill bli miljonär" bara nådde
3000 kr nivån som bäst.  Efter det så spelade vi "Med vilda gester" som
bjöd på det ena roliga citatet efter det andra. Bland annat  en isbjörn som
plockar blåbär
  och  bröllopsdörr.
Det här var sista gången jag kommer se dom på ett tag. Endast en av de
medverkande kommer att vara kvar i Borlänge medan vi andra försvinner ut
på repektive högskolor och universitet  men för min del så känns det faktiskt
som att det är dags nu.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken tur att jag räddade lagets heder då..;)

"Nationalsången" var oxå hysteriskt kul.. Hoppas du får det kanon på skolan!

2009-08-12 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback