Peace and Love

 Ja så var då Peace and Love över för den här gången. Jag som hade sett
fram emot att få se  The Kooks  blev naturligtvis djupt besviken när jag fick
reda på att dom hade ställt in. Deras ersättare,  John Ossi,  var i och för sig
ganska bra ändå. Svettigast var i alla fall när jag skulle hämta ut bandet och
råkade riva sönder biljetten när jag tog upp den ur fickan. Många tankar
hann flyga genom skallen men det visade sig att det inte gjorde någonting
och jag kunde pusta ut.  Jag tycker däremot att staden är betydligt mer
nerskräpad i år än vad den varit förr om åren och jag undrar hur lång tid det
kommer att ta innan allt skräp är slängt, alla kundvagnar tillbaka ställda och
staden ser ut som den gjorde innan Sveriges största festival startade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback