100 dagars överraskning

 Sa till  Flickan i mitt liv  att vi var bjudna till min kusin på middag på
Tisdagkvällen.  "Låter bra."  svarade hon. "Jag har inget planerat då i
alla fall."  Men i själva verket så hade jag planerat långt i förväg att vi
skulle äta på en av Borlänges finaste restauranger  eftersom det var
100 dagar sen som vi blev tillsammans då. Gissa om hon blev
förvånad när jag körde åt helt fel håll och avslöjade mina planer. Jag
hade dock inte bokat bord eftersom jag inte kunde tänka mig att det
kunde vara så mycket folk som var ute och åt på en Tisdagkväll. Jag
blev lite orolig när det visar sig att parkeringen var näst intill sprängfylld
och jag  var rädd att allt som jag planerat så länge skulle spricka  men
det var inte alls så många som det såg ut väl inne i restaurangen.
Det blev hur som helst en trevlig kväll och jag undrar om det kommer
gå lika lätt att lura med henne nästa gång.


Kommentarer
Postat av: gadde

AHH VAD DU ÄR SÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 22:39:53
Postat av: Pär

Va!? Var det fullt på Kupolenparkeringen menar du? Körde ni inte McDriven i stället då? =)

Postat av: Anonym

Men lillebror!

Vilken hjälte! 100 dagar! Ser fram emot att träffa henne!

Stor kram!

2009-06-05 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback