Första tentan skiven

 Japp. Idag gjorde jag min tentadebut. Jag laddade dagarna innan
med att göra alla gamla tentor från tidigare år och dom gick bra
tycker jag. Den här som vi fick skriva var dock snäppet värre och det
dröjde så sent som till fråga sex,  av åtta,  innan jag lyckades lösa en
uppgift fullständigt. Efter att ha gått tillbaka till de övriga uppgifterna
ett antal gånger så blev det tillslut "bara" två frågor som jag inte löste
fullständigt och ytterligare en som jag är osäker på.
Jag känner mig ganska säker på att bli godkänd men en av
uppgifterna grämer det mig lite grann att jag inte klarade av  men så
kan det vara ibland.

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna för dig!

Ha en jättebra helg nu och vila lite.

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback